| Grundejerforeningen Ægir  |   | 
| Generalforsamling
   på
  Hotel Postgården   | Repræsenteret
  var:   | 
| Formand Lone Hemden    |   | 
| Dagsorden: | Referat: | 
 
 
| 1. | Valg
  af dirigent.   | Inga
  Kobæk, Ægirsvej 7 blev valgt   | 
| 2. | Bestyrelsens
  beretning.   | På generalforsamlingen
  i 2010, for nøjagtig 1 år siden, vedtog man, at foreningen skulle betale 15.
  000 kr. for etablering af 7 stk afløbsbrønde midt i vejen.  Et projekt som et
  flertal af grundejerne var indforstået med. Endvidere vedtog man,
  at tegningen fra 1983, der viser den af Kommunen godkendte indretning af
  Lege- og Opholds-området, skulle være den man kiggede på, når området skal
  retableres. I dag er man så vidt
  at brøndene er sat og asfalt-bærelaget er lagt. Man mangler at udføre slidlag
  og at retablere Lege- og Opholdsområdet, hvilket skal ske her i
  for-sommeren.   Kloakarbejdet er
  udført af Fredericia Spildevand A/S,  Fredericia kommune
  forærer os ingenting, men kommunen og politiet giver tilladelser til
  skiltning efter vor ansøgning. Bestyrelsen foreslår, at foreningen snarest efter
  generalforsamlingen i 2011 optager forhandling med Fredericia Spildevand om
  gennemførelsen af den løsning, generalforsamlingen bliver enige om.               | 
| 3. | Gennemgang
  og godkendelse   | Regnskabet for 2010 viser en beholdning ultimo på
  3.906 kr Indtægterne beløb sig til 10.200 kr. svarende til
  kontingent og indskud fra 21 medlemmer. Udgifterne beløb sig til 16.140 kr. heraf 15.000
  kr. til etablering af 7 stk afløbsbrønde. Regnskabet blev godkendt.   Regnskabet for 2011 viser dags dato en beholdning på 5.244 kr., og 20 medlemmer har betalt
  kontingent.     | 
| 4. | Behandling
  af forslag fra bestyrelsen  Herunder
  Plan af marts 2011 | Der var indkommet forslag fra Bent Liborius,
  Ægirsvej 16. Plan af Marts 2011 blev drøftet og hver enkelt
  tilstede-værende grundejer blev spurgt om indvendinger til place-ringen af
  bump og kasser. Man enedes om, at Kasse ved nr 3 sættes i vestsiden tæt på
  Anemonevej, at P plads etableres i østside ved nr 4 at P plads ved nr 7 etableres syd for kasse og
  bump at kasse ved nr 21 sættes syd for P plads Plan med de vedtagne ændringer samt udformning af
  bump er  vedhæftet dette referat.   | 
| 5. | Valg. Bestyrelsesmedlem
     | 
 
     | 
| 6. | Fastsættelse
  af budget,    | Der
  blev ikke afsat beløb i budget for 2011 Kontingent
  for 2012 blev fastsat uændret til 200 kr     | 
| 7. | Eventuelt     | Ingen
  behandling     |